Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 21, 2011

Pless la wei~~

Mesti sume tertanya2 kn kenapa la entry mcm menyampah jew kn bunyi nyer..hmm..memang a bit annoying pn sebenar nyer. Bukan apa, hari nie aku rasa mcm byk benda annoying happen.It ruin my day actually..urghhh!!!... 
Aku sebenar nyer terpikir gak nape la ada jugak manusia yang xnak berusaha langsung tuk mencuba even dia xtau benda tue.Bukan nyer susah mane pn just kena yakin jew.Aku mg xpaham langsung dengan sorang hamba Allah nie.Bukan aku xnak tolong dia tp aku rasa mcm malas nk tolong dia dah sebab dia xde langsung inisiatif nk mencuba buat sendiri.Kalau asyik pikir yang xpandai dan xtau mmg la smpai bila2 pun xpandai dan xtau.Aku malas nk sound dia sebab pikir member jew.Aku pun pelik gak mcm mna dia study and paham apa yg lecturer ajar masa kelas kalau dia xtahu english.Most of university now using english in lecture.Takkan la malas kot..hmm mybe kot.Aku bukan nk ckp aku pandai english tapi aku pelik dengan dia sebab boleh kata almost of the assignment aku buat sebab suma ayat datang dari aku.Dia just bg ayat in malay then aku yg translate.Kalau always mcm nie mmg smpai bila2 pun dia xkan pandai english la.Sebab tue la aku ckp dia nie xde langsung inisiatif nk mencuba.Takkan la basic english pun xde..menipu la klo xde..sia-sia jew sekolah lama-lama.Yang lagi musykil mcm mna blh masuk university klo xtau english and kos yg dia amik pun quite tough la.Kena tau english.hmmm im keep wondering that.Haa...lg satu xkan la xde budak2 grouping dia yg tau english.Benda tue lg satu yg bermain kt benak dan otak aku nie.Sebab dia always mintak tolong aku translate sebab nk wt slide tuk presentation.Setahu aku presentation slalu nyer grouping assignment so xkan la xde sorang pun yg tau english..Pelik sgt2 aku...Aku harap sgt yg hamba Allah tue berubah bila aku ckp ngn dia nnti.Insyaallah aku akn cuba slow talk ngn dia pasal benda nie sbb aku xsanggup nk translate sume assignment dia.Lagi satu dia kawan aku so aku kena gak tegur tuk kebaikkan dia jugak.wish me have enough strength to tell him the truth. :)






X.O.X.O Yatt Shukor

No comments:

Post a Comment