Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 19, 2011

December oh December...

DECEMBER 2011-- banyak jugak la benda menarik dan xmenarik berlaku.hehehe. Antara benda yang xmenarik jadi which is aku always duduk kat rumah jew. Bosan la asyik duduk rumah jew. Aku nie bukan jenis yang suka sangat stay kat rumah.hmmm~~ kalau korang pun mesti sama kan. OK..xnak citer pasal benda bosan kan. So nie benda menarik yang jadi dalam bulan DECEMBER nie. Korang semua mesti tau kan apa yg ada kat hometown aku,Lanagkawi. Confirm la ramai yang tau, LIMA 2011 atau nama penuh dia Langkawi International Maritime & Aerospace exhibition.huh panjang betol nama dia kan tapi xpe. Haa koran g mesti nak tau kan apa yang ada masa LIMA tue..kan..kan...kan...heheheh... So let me tell u guys..what happen during LIMA..jeng.jeng..hehehe..ok2..kat sana ada banyak la jet pejuang dan jugak kapal-kapal perang yang keseluruhan nyer kepunyaan TUDM & TLDM. So, banyak la abg-abg navy ngn abg-abg air force kt sini. Aku pun suka la dpt 'cuci mata' usha dorang..hehehe.. OK2..gurau jew..xde masa aku nk usha dorang sebenar nyer.. LIMA berlangsung selama 5 hari bermula dr 6-10 December. Setiap hari jugak la tidor aku terganggu dek jet pejuang yang buat show. Selama 5 hari tue jugak la aku always bangun awal.hehe..maklum la ada alarm yang kejut kan. Tapi aku ok jew sbb every 2 years ada event nie so aku dh terbiasa. So xnk byk ckp, aku ada sedia kn pic2 tu korang tengok..enjoy watching :) 


bisou..bisou mon ami... :)


the smokey bandits ready to take off...nie dr Malaysia as korang leh tgk kt dia nyer sayap belakang tue ade tulis 1Malaysia...

nie pn smokey bandits jugak...

smokey bandits cross strategy..

emergency landing action tp xlanding pn...

yg nie jet pejuang dr singapore..

smokey bandits..

4 formation of smokey bandits.

helicopter from navy..

Ok guys nie plak apa yg ada dalam dewan exhibition LIMA....

org kew tue???hehehhee..

replica war ship..

replica war ship yg leh muat helicopter...

nie xtau lak boat apa..hmmm...

cute kn helicopter tue..

booth weststar..

teka la sendiri k...

hnsem kan patung nie...

SAAB booth..

Hope korang suka la apa yang ada nie.. Sebab nyer nie jew yang ada...then lastly jgn la korang jeles ok..aku de pic dgn pilot smokey bandits..hehehe..here it is..



x.o.x.o yatt (^_^)v

No comments:

Post a Comment