Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 4, 2010

The one & only u...

You are alway be in my mind..my heart. Like a Bruno Mars songs, Just the way you are. I dedicate that song for you the one i always love. "when i see your smile,the whole world stop and stare for a while..coz you're amazing just the way you are.." That the best part describe my feeling towards you. I ever give up to make you mine. I know i never got you but i'll try my best. Hari nie aku sunyi sangat sbb member2 sume dh blik umh parents dorang..tinggal la aku sorang2 kt Shah Alam nie..Yang menenmani aku hanya lah lappy nie dan broadband ku sahaja..Kerja ku aku hanya lah online dan update blog nie...huhuhuh..seronok plak aku menulis...aku tulis blog nie bukan sbb suka2..aku sbb member2 aku ada blog...tapi sbb aku suka sgt menulis..selain tue kt sini la aku nk luah kn sume apa y aku x puas hati kew..sedih kew..suka kew..aku x suka bercerita dengan org masalah aku...jadi aku luah kn melalui blog..tapi menulis di blog mengenai perasaan aku ada risiko...aku pernah mengalami nyer dimana ada sesorang tlh salah anggap tulisan ku disini..dier igt aku tulis mengenai dier...cukup la smpai sini sahaja pasal kenangan pahit tue..aku bangun semula dgn semangat baru..tekad terus menulis di blog..sbb blog ini adalah ruangan ku..suka hati la kan aku nk tulis apa..tapi sdikit pun tiada kene mngena ngn sapa2 hanya aku sahaja...kepada seseoran yg aku syg..semoga hari nie jd hari yg paling indah buat kamu..saya hanya mmpu doakn kebahagian kamu dengan siapa sahaja yg kamu pilih..kamu tau siapa yg layak kamu berikan hati kamu..semesti nyer bukan saya kan..saya terima keputusan kamu..hanya satu saya pinta jgn pernah mnghalang saya menyayangi kamu...mungkin suatu hari nanti saya pasti akn berhenti mnyayangi kamu kerna saya sudah ada penganti kamu..pada masa tue syg saya hanya pada insan yg benar2 berada disisi saya...jika kamu org nyer saya terima dgn hati yg berbunga2..jika bkn kamu org nyer saya redha dgn ketetntuan Allah..mungkin kita tiada jodoh...cuma satu aku pinta pada Allah jika bukan aku yg berada disisi kamu...Allah berikan kamu wanita yg baik..yg solehah dan mentaati kamu..moga2 kamu mndapat wanita yg lebih baik dr aku...amin ya rabbalalamin...sudah byk pulak aku brceloteh disini...hehehhe...smoga apa yg aku nyata kn disini tidak mnyinggung siapa2..aku hanya meluahkan apa yg aku rasa...that the way i express my feeling..

No comments:

Post a Comment