Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 4, 2010

Kekasih ku yg satu....

Hari nie adalah hari yg sgt membosan kn dlm diari hari2 aku. Sbb aku x p mana2 pn. Paling jauh aku p pn Giant depan umh aku jew. Tue pn sbb p beli barang & nasi..huhuhuhu...Now boring balik..Adess nk wtpe nie??dh mati akal dh aku pikir nk wtpe...so aku pn update la blog..this the one yg teman aku...huhuhu...dlm sibuk2 menaip atas keypad lappy ada plak mesej masuk...huhuhu..mula la nk berbunga2 hati aku..ada mesej la...suka2..dier mesej la...bergetar jiwa aku seketika...tp sayang nyer hnya lah sementara sahaja..aku tersentak dr alam bunga2..aku bkn nyer siapa2 pada dier..hanya lah teman biasa sahaja...huhu..tidak mengapa..aku ok2 jew...aku tetap terus kn menaip apa y bermain di benak ku...aku terus meluahkan isi hati ku...biar la org nk ckp or pikir ape ttg aku...aku xkesah pn...janji aku puas menulis disini...menulis kisah ttg diri ku...hanya Allah yg tau isi hati ku yg sebenar2 nyer...Ya Allah, berikan aku kekuatan dan kesabaran dlm mnempuhi dugaan dan takdir dr Mu..Aku sebagai hamba Mu hanya menerima dgn hati terbuka..Tidak lupa juga doa buat sahabat2 ku..moga mereka bahagia dan mndpat keberkatan dr Mu.. Ya Allah, disaat aku kesunyian begini aku tidak putus2 mengingati Mu..Aku tau Engkau sentiasa dekat dengan ku.. Cinta ku yg hakiki hanya untuk Mu Ya Allah...Sentiasa lah Kau dampingi aku..Ingat kn aku pada Mu...sesungguhnya tiada cinta yg agung selain cinta Mu dan kasih Mu pada umat Muhammad..huhuhu...Aku menitis kan airmata kesyahduan dan ketakutan bia aku terpikirkan Mu..Aku hanya manusia lemah dan kerdil bg Mu... Tapi aku bersyukur Kau permudahkan sgala kehidupan ku..Renung2 kan lah wahai anak Adam dan Hawa yg lain..sesungguh nyer Allah tue Maha Pengasih dan Penyayang..Allah juga wujud..wujud dalam hati stiap anak adam di muka bumi ini...cuma kita yg tidak mau merasai nyer..kita tidak mngendahkan nyer..kadang2 aku terpikir bagaimana bumi ini boleh wujud..bgaimana ombak di laut berbunyi bila smpai ke gigi pantai...bagaimna pula air laut blh surut dan pasang...aku pernah terpikir kan itu..tp jawapan nyer hanya Allah sahaja yg tau..jawapan yg aku dpat hnya lah "itu semua kuasa Allah"..Masyaallah...Subbahanallah...ajaib nyer ciptaan Allah...tiada yg dpt menandingi ciptaan Nyer..aku kagum dgn kekuasaan Nyer...





No comments:

Post a Comment